معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با معرفی «محمدتقی باقری» به عنوان دبیر ستاد اربعین، گفت: اربعین سال ۹۸ با بیش از سه میلیون و ۴۰۰ هزار زائر برگزار شد که پیش بینی می‌شود در صورت کنترل بیماری کرونا تعداد زائران ۱۰ درصد افزایش یابد.

«باقری» دبیر ستاد اربعین شد/ پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی زائران در صورت کنترل کرونا

به گزارش قدس آنلاین، سید مجید میراحمدی امروز  با تبریک ایام‌الله دهه فجر، گفت: روز گذشته سه انتصاب جدید در معاونت امنیتی و انتظامی انجام شد و  مدیران کل امور اتباع و مهاجرین و مدیرکل دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی وزارت کشور و همچنین دبیر ستاد اربعین معرفی شدند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با معرفی محمدتقی باقری به عنوان فرد با سابقه در عرصه مدیریتی در جایگاه دبیری ستاد اربعین، افزود: اربعین سال آینده در صورت کنترل بیماری کرونا و با همکاری کشور عراق با حضور باشکوه زائران برگزار می‌شود.

میراحمدی افزود: بیشترین تعداد زائران به سال ۹۸ برمی‌گردد که ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر به عراق اعزام شدند و اربعین سال آینده در صورت کنترل کرونا با افزایش بیش از ۱۰درصدی اعزام زائران نسبت به سال ۹۸ انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای اینکه هماهنگی و اعزام این حجم از زائران به مدیریت نیاز دارد محمدتقی باقری برای تصدی دبیری ستاد اربعین انتخاب شد.

رییس ستاد اربعین تاکید کرد: البته اعزام این تعداد زائر به وضعیت کنترل بیماری کرونا در داخل کشور و عراق بستگی دارد.

منبع: ایرنا

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.